New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jeroen Schrijvers - WaarBenJij.nu New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jeroen Schrijvers - WaarBenJij.nu

New York

Door: jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

22 Juli 2016 | Verenigde Staten, New York

ik zit nu in new york we gaan morgen naar san francisco ook heb ik een hell lekkere donut gegeten we zijn naar de top of the rock geweest en naar central park, het was heel leuk

#22 - 7 - 2016

  • 30 Juli 2016 - 21:35

    Jolanda:

    En? Genoten van San Fran? Bijgekomen van de enorme vertraging? En nog Pokemons gevangen?
    Veel plezier met jullie verdere roadtrip!

  • 03 Augustus 2016 - 04:50

    Jeroen Schrijvers:

    ik heb niet meer last van jetlag, maar buiten was het wel te druk om goed pokemons te vangen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Actief sinds 14 Mei 2016
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 1187

Voorgaande reizen:

14 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

20 Juli 2016 - 17 Augustus 2016

ik ga naar U.S.A.

Landen bezocht: